onsdag 19 september 2012

Yooow!

Tjena! I går så hade vi ute dag. SÅ JOBBIGT! Jo vi skulle tävla mot alla i vårat arbetslag klass vis. Och vi skulle springa 60m så många gånger vi hann på 15min alltså hela klassen. jag sprang 6 gånger och jag har jätte dålig kondtion men det gick jätte bra jag fick nämligen inte håll men jag gjorde mitt bästa :D.
Sen så hade vi kasta typ en konstig boll som piper när man kastar den. Och jag vet inte vad jag fick.
Men sen körde vi höjd hopp! Och dom som hade ställt upp ställningarna hade fuskat och vi har liksom 2 6 5 4 3 2 1 Så alla som hade kört på den vi körde på hade varit skit duktiga för den var högre än den andra!
Vi har en sida på skolan som heter: My och andra sidan Zeta jag är med i Zeta. Så på höjd hoppen så kan man säga att my fuskade tills vi upptäckte att våran var högre! Fy FY FYYYYY LÄRARNA!!!
Men efter man var klar med allting så var man dööö trött. Ni kanske inte tror mig men om ni skulle göra samma sak är jag säker att ni skulle tycka att det var jobbigt.

Jaja i dag så ska jag Dissa: Tränings verk. (Har det just nu). Ni vet det gör ju liksom ont!
Och jag ska Hissa: Min mamma för att hon bäddar min säng. :D  (Jag orkar inte göra det). xD
Jo jag ska Hissa en sak till : Gabbe för att han hade jätte ont i foten i går och han sprang och hoppade som en galning för att han inte ville svika vår klass! HEJA GABBE! :D

Jaja dagens idiot är................................: JAG FÖR ATT JAG GLÖMDE PLUGGA TILL PROVET VI HAR I DAG! AHHHHHHHHHHHHHHHH!

Jaja säg till mig lycka till!

Jaja ha det skönt HallonGrönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar