måndag 17 september 2012

Helloj :D


Heej! I går var jag på loppis och sålde gamla leksaker. Och jag fick ihop 310kr. Jag har sålt förut så jag hade inte så mycket leksaker kvar :). Och mamma sålde en massa kläder som hon höll på att säja.
men det blev en låda full kvar som vi sänkte till dom som behöver kläder i länder där dom har det svårt. :D
Så jag känner mig väldigt glad att hjälpa dom :). Och i dag har jag inte haft en sån bra dag.
I morse hade jag en skin hinna där man stoppar in örhängen och jag gjorde sönder den och det började blöda. Sen så kastade Emelie ett lim i min panna lite öm fortfarande xD. Och den så fick jag en arm båge mitt på övre privat liv aj aj aj ! Men sen så har det hänt en läskig grej när jag var på väg till min sång lektion med Sigrid! Jo så här var det! Vi klev på busen och sen efter ett tag klev det på en kille i 25-30 års åldern som sa att han kände igen Sigrid och han frågade henne var hon bodde och lite så!  Men när vi gick av så gick han också av vi blev skit rädda och trodde att han skulle följa efter oss men det gjorde han inte.
Men det visade sig att han hade flyttat in i samma område som jag och Siggan bor i så då var det en familj med japaner som han var. Som går runt här där vi bor så han måste ha sett Sigrid någon gång när hon har gått hem från skolan. Men det var ändå läskigt! Jaja i dag så ska jag Dissa: Alla 2-3-4 som kommer och så i filmer med Shrek. Ettan var den ända som var bra dom andra var bara överdrivna tycker jag då.
Ni får tycka som ni vill men jag tycker så i alla fall.
Och jag ska Hissa: Hm... ja vad ska man Hissa? Jo jag ska Hissa: Grönalund Skara sommarland och Liseberg! För att man har så kul där xD!
Jaja dagens idiot var: Emelie för att hon sprang och jagade mig. (Hon försökte krama mig Ahhhh).

Jaja ha det skönt HallonGrönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar