onsdag 12 september 2012

Tjaooo!

Heeej :D. Heej bloggen. Jag är Klara och är 12 år gamal :).
Jag hade en blogg som hete Kanonbloggen.bloggsport.se men jag kan inte lägga upp videos så jag bytte :(. Jag saknar den ganska mkt.  Men jag klarar mig nog.
Jaja jag har inte bloggat på ett tag och det vet jag. Mern alltså jag har nästan en pojkvän.
Han har liksom redan en tjej men han och jag är kära och vi ska bli ihop så fort han har gjort slut med sin tjej. Ganska iriterande för att jag vet inte om han är ihop med henne fortfarande för han loggar inte in på skype eller facebook. Och fatta vad pinsamt att ringa. Men jag hoppas verkligen att han har gjort slut med den dära tjejen jag får nämligen dåligt samvete! 
Och han ska följa med mig hem i morgon så om haninte har gjort slut får han ta bussen hem i stället.
Och då blir det inget mellan oss. För han kan inte vara ihop med två tjejer samtidig.
Men jaja i dag så satt jag i en soffa på skolan i högstadiet som vi även kallar:

Gallerian. Där satt i alla fall: Jag Emelie Gabriel Alex Elias Jonna Sigrid. Och vi hade jätte kul.
Menar det värkligen så om jag får ska jag ha en liten fest med dom 6 på lördag. Jag ska bara fråga först. :D Vänta lite så ska jag fråga..... OCH DET GICK HURRAY! Jaja och Siggan kan men Emelie vet ej och jag har inte fått ngt svar från Jonna så vi får väll se om det hära går :D.
JAG SKA HA FEST! Ahhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaja här kmr en msp video jag har gjort i går kolla gärna :D.





Hoppas att ni gillar den :D











Men i dag så ska jag hissa: Att mamma lätt mig ha fest hemma. Lovar att jag ska ta lite bilder från festen :D.
Och jag ska dissa: Att jag tror att Alex är kär i mig. (Hoppas inte vill bara vara vän).



Och Dagens idiot är:    Jag för att jag typ har lokat till mig en kille i dag. (Han tror att jag är kär i honom. :o).


Jaja ha det skönt Hallongrönt.
Och ops här är jag :D.

 Hej dåååå!
Ha det skönt Hallon grönt! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar