lördag 15 september 2012

Yeeey :D

Tjaoooo! I dag så har jag fixat ett bild spel från festen i går så varsigod att titta :D




Jaja i går så körde vi Ryska posten sanning eller konka och mörker köra gömma :D
Det var kul.
Och vi dansade lite och skrattade grymt mycket. :D
Jag tycker att festen var lyckad.
Men jag fick huvud verk i början så då var jag lite negativ men sen blev det bättre :D.
Jag fick en godis skål av Elias schysst !
Och jag fick 30kr av Gabriel tack så hemskt mycket :D.
Men det som var ganska roligt var att Emelie fick en socker kick av ett halft glas 7up  xD.
och jag ska hissa: Min fest för den blev lyckad :D
Och jag ska dissa: Att jag hade huvud verk i början.

Och gårdagens idiot var: Emelie ja ni vet varför för den dära socker kicken xD
Det här med dagens idiot är bara på skoj . Men om någon har gjort något dumt så menar jag det verkligen.

Men jaja nu ska jag käka godis :D xD

Ha det skönt HallonGrönt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar