torsdag 13 september 2012

Hej! I dag ska jag ha PARTY! Haa vad kul man ska ha :D.
Emelie ska följa med mig hem i dag för att då slipper hon åka så mycket för hon åker liksom buss hem och sen ska hennes föräldrar åka med henne hit och sen hämta henne.
Så hon får följa med mig hem. Jag bor liksom på samma gata som skolan ligger på.
Och jag är fortfarande singel. Den dära killen gjorde inte slut men han fick följa med mig hem i alla fall. Men han ska göra det i dag. Hoppas jag. Men det ska bli fett kul på min fest. 
För liksom Vi har fixat musik alltså jag Emelie och Jonna. Killarna ska också få önska Sigrid med :D. Vi har massa morderna låtar och  Vad nöjd med allt som livet ger och allting du kring dig ser. Och lite andra lite skoj låtar och vanliga :D.
Men jag fick reda på att Alex som ska komma hit verkligen är kär i mig. Inte så kul när man typ har en kille :(.
 Jaja går dagens idiot var:  Ingen! Kom inte på någon.
Men i dag så ska jag hissa: Movie maker för att man kan fixa videos som jag gör nu :D.
Och dissa: Att det regnar i dag :(
jaja ha det skönt Hallongrönt xD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar