tisdag 25 september 2012

Helloj!

Heej. Jag bloggade inte i går jag vet det. Men jag hade anat att göra :D. Men i går satt jag och chatade med en kille som jag har blivit kompis med genom moviestarplanet.se Han är jätte schysst :D
Och så chatade jag med en i klassen också :D.
I dag så är det en dag kvar tills jag ska ta livmoderhals cancer sprutan! Usch gillar inte sprutor!
Men cancer går i min släckt så det är väll bara bra att jag tar den :(.
Min morfar hade cancer och hans mamma och lite så och typ på det stället också så att det är nog grymt bra att jag tar den dära sprutan :D. Men jag fick aldrig träffa min morfar och det skulle jag väldigt gärna vilja göra. Och jag är inte glad för att han och hans mamma dog så tidigt heller. Tycker synd om alla som har cancer eller haft. (För det kan ju komma tillbaka) :(.

Jaja i dag så ska jag Dissa: Alla som dör i förtid av sjukdomar och mord och allt som händer. Men om man tar själv mord så tycker jag nog mer att det var dumt. T.ex: Om ens tjej gjort slut så tar man ju liksom inte själv mord eller?

Och jag ska Hissa: Att det ska vara en marknad i helgen! För här hemma så är det bara en marknad 1 gång varje år. Så man har ju längtat ett tag nu :D + Den marknaden är jätte stor.

Jaja ha det skönt HallonGrönt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar