onsdag 12 september 2012

Heej!

Heeejsaaan :D  I dag ska (Förhoppnings vis). Min kille hänga med mig hem. Men vi får väll se.
Och jag ska ha fest i morgon. :o Det skulle vara på lördag jag vet men jag ändrade :) Så i dag ska jag ge killarna en liten lapp där det står om festen. Men vi får väll se hur det går om alla kan komma.
Jag vet att Siggan och Emelie kommer hit. Men Jonna Alex Elias och Gabbe vet jag inte än.
Frågade Jonna på skype i går men hon skulle fråga. Och jag pratade med Alex och Elias på slöjden men dom vet liksom inte när festen är så jag ska ge dom en inbjudan. Gabbe vet inte ens om det ska snacka lite med honom i dag så får vi se :D Jag är jätte spänd jag vill så gärna att alla ska komma. :D
Det blir liksom inge kul om inte alla kan komma. Jag vet inte rigtikt vad vi ska göra på festen heller.
Men vi får väll se. Jag tror i alla fall att vi kommer att köra snurra flaskan en gång. (Hoppas att vi inte ska köra ryska posten.) Usch jag kommer i håg förra gången då blev jag pussad av mitt ex på kinden mmmm kul! Men en gång kan man ju köra i alla fall kanske.
Om alla vill utom jag så blir det så. Jag tror att jag ska ta fram papper och så ska man skriva ner så många lekar man kan komma på. Så får man rösta sen. Vi har liksom 4timar så något av dom sakerna kommer vi väll få göra :D. Jaja i dag så ska jag hissa: Celiaki min sjuk dom för att det är att man inte tål sädes slagen. Jo för att man äter mycket nyttigare när man har celiaki :D. Och jag ska dissa: Cancer det är en hemsk sjukdom tycker i alla fall jag.  Jaja i dag har jag inte valt ut någon dagens idiot. Men jag skriver det i morgon.
Ha det skönt Hallongrönt. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar