söndag 23 september 2012

Tja!

Heej sorry för att jag inte har bloggat!  Jag har varit hos min pappa i helgen. Men jag måste ju få lite semester i blad från bloggandet jag är ju liksom inte tvingade till att blogga :).
Men i dag så ska vi ta skol foto med hela klassen. Varför måste man ta kortet just på en måndag varför inte en tisdag. Jag gillar nämligen inte måndagar. Vad ska man säga jag har typ BAD hair day! Varje måndag så inte så kul! Och min bonus syster hade gjort en fin fläta på mig som jag skulle kunna ha idag men så blev det inte! Men så förstås så skulle man ju duscha så det blev ingen fläta och mamma hann inte göra en ny så jag har typ afro krull nu! Ni ska få se en bild. Jag har jätte små lockar i håret.
Men  i dag har jag valt att sluta med en sak på bloggen som ni kommer att upptäcka !
Men i dag så ska jag hissa:  Livet!
Och dissa: KRIMINELLA MÄNNISKOR!

Jaja och här kommer bilden :D.

Jag tycker att jag inte ser klok ut.

Jaja ha det skönt hallongrönt :D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar